Ik ben merkstrateeg, gespecialiseerd in het positioneren van merken en het creëren van sterke merkidentiteiten. Ooit begonnen als advocaat, maar in 2003 geswitcht naar de marketingwereld om mijn analytische – en creatieve kant met elkaar te verenigen. Sinds 2008 werk ik onder mijn eigen label, als Boon Strategy voor zeer uiteenlopende ambitieuze merken die de wereld willen veranderen. Samen met Chris Weel help ik organisaties ook met strategischs innovatietrajecten, onder het label Forward Innovation. Verder schrijf ik columns voor Marketingfacts.
Náást strategie, heb ik me de afgelopen 10 jaar gespecialiseerd in creativiteit. Vanuit deze interesse publiceerde ik in 2014 Defining Creativity, een boek dat vanuit verschillende invalshoeken uitlegt wat creativiteit nu precies is en hoe het werkt. Sinds die tijd heb ik veel over het onderwerp geschreven en gesproken. Ik maak ook de podcast Creative Achievers, over de geheimen van creatief succes.
Op social media ben ik hier te volgen: LinkedIn, Twitter en Instagram.
Voor tips, feedback of vragen, mail mij!